fbpx

PRODAVAČI NA TRŽNICI PROTIV NOVOG REŽIMA PROMETA DO POLUOTOKA “Koji su to briljantni umovi odlučili da se promet preseli na Muraj?!”

Najava zatvaranja za promet Obale kralja Tomislava i Liburnske obale od ponedjeljka 3. studenog zbog izgradnje crpnih postaja i tlačnog cjevovoda gradske kanalizacije, podigla je na noge dio prodavača na gradskoj tržnici koji su u petak ispred ribarnice održali tiskovnu konferenciju organiziranu od strane gradskog odbora HSS-a. Prodavačima smeta što su obavijest o zatvaranju glavnih prometnica do Poluotoka dobili tek u četvrtak i što će novi režim prometa, koji će ostati na snazi sve do 15. svibnja iduće godine, onemogućiti pristup samoj tržnici, prodavačima za iskrcaj robe, ali i kupcima, čime se, tvrde u HSS-u, ozbiljno dovodi u pitanje opstanak glavne gradske tržnice na Poluotoku.

– Mi smo unajmitelji kod Grada Zadra, ali nas se ništa ne pita. Mjesečno plaćam 389 kuna za štand, 40 kuna dnevno, plus 10 kuna za vagu. Izračunajte koliko je to mjesečno pa ćete vidjeti da je to najskuplji poslovni prostor na Poluotoku. I ovako ne možemo živjeti od svoga rada, a kada nam zatvore promet, propast ćemo, jer Konzumov lift od Muraja do tržnice, s kojim bi i mi trebali prebacivati robu, nije dovoljan ni za njih – kazala je prodavačica Drita Dunatov iz Dikla.

Njoj je podršku dao kolega Neven Šoletić koji Tržnici mjesečno plaća 854 kune fiksnog najma.

– Osim što će biti spriječen dolazaka kupaca i dostava koja je i ovako nemoguća, podsjećam da je od prvog listopada uvedena zabrana parkiranja na desnoj strani Muraja, a od 1. siječnja najavljen je početak preuređenja Tržnice. Mi želimo sudjelovati u tom kreiranju i tražimo rješenje koje će biti minimalno zadovoljavajuće za naš rad i opstanak. Nitko nije protiv uređenja grada – kazao je Šoletić.

– Obavijest o novom režimu iskrcaja robe, prodavatelji su dobili jučer te im se sugerira da dostavnim vozilima dođu do Muraja, iskrcaju robu na cesti te Konzumovim liftom spuštaju na tržnicu. Njih dvjestotinjak koliko ih ima, svi u isto vrijeme! Istovremeno, zbog zatvorene ceste ispod Bedema, Muraj ostaje jedina otvorena cesta svima onima koji su krenuli put Poluotoka. Pitamo se tko je i po kojim pravilima struke, odredio ovakvu regulaciju prometa ali i života na Poluotoku?! – kazala je predsjednica GO HSS-a Irena Devčić dodajući da vlast doživljava Poluotok tako da najprije ukine 240 parkirnih mjesta, a potom i zatvori dotok prometa na njega, što siguno ne ide u prilog priči o njegovom oživljavanju.

– Ne dovodimo u pitanje rad na gradskoj infrastrukturi, ali koji su to briljantni umovi odlučili da se promet preseli na Muraj uz preporuku da se na Poluotok dolazi pješke ili biciklom – upitala se Devčić dovodeći u pitanje rok za dovršetak radova od 15. svibnja, s obzirom da se javni radovi kod nas “tradicionalno” produže izvan roka, i to za nekoliko mjeseci.

– Pozivamo gradsku upravu da sjedne s ljudima i zajedno pronađu novo rješenje koje će im omogućiti koliko-toliko normalan rad na Tržnici. Oni na vlasti govore da su im briga mali ljudi, a sad imamo prilike vidjeti kako to izgleda – kazala je Devčić.

Na pitanje koje rješenje ona predlaže za promet do Poluotoka Devčić je odgovorila da ne želi davati rješenja jer nije prometni stručnjak.

– Možda rad u etapama, da se ne zatvara cijeli dotok prometa na Poluotok. Mora li cijeli Poluotok biti paraliziran jer se radi kanalizacijski sustav – pita se Devčić.

Izvor: Zadarski.hr/ZDanas