round image on layout top

PREŠUĆEN NALAZ O SIGURNOSTI TUNELA SV. ROK U lijevoj cijevi tunela Sveti Rok ukupno je 68 šahtova, od kojih čak 40 treba sanirati, i to 11 interventno!

9. travnja 2016. by urednik divider image

U lijevoj cijevi tunela Sveti Rok ukupno je 68 šahtova, od kojih čak 40 treba sanirati, i to 11 interventno. Prema riječima sugovornika Jutarnjeg lista, tih 11 šahtova treba hitno popraviti kako ne bi došlo do ugrožavanja sigurnosti putnika. Naši sugovornici tvrde da je tih 11 šahtova u istom stanju kao što je i šaht koji je popravljan na sam Uskrs ove godine. Kada će se i kako pristupiti sanaciji tih šahtova odlučuju Sektor građenja HAC-a i stručnjaci IGH koji provode nadzor. Oni daju konačnu ocjenu je li stanje šahta loše ili dobro.

Razni nedostaci

Jutarnji list posjeduje zapisnik o pregledu stanja šahtova u lijevoj cijevi tunela Sveti Rok, koji je obavljen u siječnju ove godine nakon što su ophodne ekipe HAC ONC-a utvrdile da je jedan šaht u kvaru. U zapisniku je za svaki šaht precizno navedeno u kakvom je stanju. Tako se navodi da je od ukupnog broja šahtova njih samo 14 u dobrom stanju. Za devet nema podataka, a svi ostali imaju manje ili veće nedostatke. Navodi se, među ostalim, da su ispod okvira ostaci drvene građe, da se poklopci ljuljaju, da je šaht utonuo, da nema osigurača, da viri armatura iz ležišta itd. U međuvremenu je pet šahtova sanirano. Na popisu je navedeno i da je šaht broj 17 “malo uzdignut, lupa pri prolasku preko njega, loša kvaliteta i izvedba podložnog betona okvira šahta”. Riječ je o šahtu koji je popravljan za Uskrs i zbog kojega je nastala enormna gužva na uskrsni ponedjeljak.

Loša organizacija

Cjelokupni je izvještaj, kažu nam sugovornici, upućen u Sektor građenja HAC-a, koji je nadležan za izvanredno održavanje. Dakle, u HAC-u su već tada znali da je tada taj šaht u lošem stanju, ali se na njegov popravak čekalo sve do 18. ožujka.

Kao što smo već pisali, Sektor unutarnje kontrole HAC ONC-a sastavio je izvještaj na osnovi kojega je direktor HAC ONC-a Josip Draženović smijenio četiri osobe koje se smatra glavnim krivcima za lošu organizaciju sanacije oštećenog šahta u tunelu Sveti Rok te za lošu prometnu regulaciju zbog koje je za uskrsne praznike došlo do velikih gužvi na tom dijelu autoceste. No, naši sugovornici tvrde da se podaci u samom izvještaju, koji je upućen i ministru prometa Olegu Butkoviću, ne slažu sa stvarnim činjenicama.

Pogrešni navodi

Isti izvori tvrde kako je u izvještaju potpuno pogrešno navedeno da su oštećenja na šahtovima utvrđena tijekom sezonskog pregleda. Sezonski pregledi se obavljaju u svibnju i listopadu. Navodi se također da je datum početka sanacije promijenio Tomislav Bišćanin, voditelj Tehničke jedinice Sveti Rok, a to je učinio Davor Bičanić, direktor za sigurnost prometa.

Naime, upravo je on potpisao dokument pod naslovom “Sanacija revizijskih okana u tunelima na autocesti A1 Zagreb – Split – Dubrovnik” u kojem je prekrižen datum 21. ožujka i dodan datum 22. ožujka kao početak radova. Ovi podaci, kažu naši sugovornici, bacaju potpuno drugo svjetlo na tijek događaja od siječnja do kraja ožujka, a postavlja se i pitanje zbog čega je ministar pogrešno informiran.

Jutarnji list/ZDanas



MARKO PUPIĆ BAKRAČ...

Vijećnik u Gradskom vijeću Grada Zadra Marko Pupić-Bakrač poslao je pismo...

read more

Tradicionalno...

JOYFUL GOSPEL SINGERS – New Orleans – USA Predbožićno razdoblje u...

read more

UNICEF-ov Muzej...

Interaktivni projekt donosi nove poglede na svijet u kojem živimo Zadar, 2....

read more


bottom round image

footer blue big nice

footertop right
© 2012 - 2016 Barrus d.o.o. Zadar