fbpx

R3wire & Varski i Vanillaz zvijezde MTV warm-up partyja!

Glazbeni entuzijasti iz cijele Istre doći će na svoje za samo 5 dana, 23. srpnja, gdje ih u klubu Noa Beach na Zrću, u sklopu warm-up partyja za festival Club MTV Europe Summerblast, očekuje prava glazbena poslastica. Hitovi dua R3wire & Varski te hrvatsko-slovenskog dvojca Vanillaz rasplesat će sve prisutne te stvoriti najbolju uvertiru u veliku završnicu ljetne festivalske sezone.

Duo R3wire & Varski udružio je snage 2010. godine, a zahvaljujući inovativnom i zaraznom zvuku ostvarili su niz uspjeha na brojnim regionalnim i svjetskim festivalskim pozornicama i klubovima, ali i na top listama. Na pozornici će im se pridružiti i hrvatsko-slovenski DJ duo Vanillaz koji već nekoliko godina niže uspjehe na glazbenoj sceni. Njihovu skladbu Sidekick koju su napravili u suradnji sa zagrebačkim producentom i DJ-ejem, Kostom Radmanom i njemačkim producentima Plastik Funkom, svirala su najjača svjetska DJ imena kao što su David Guetta, Hardwell, Dimitri Vegas & Like Mike, Blasterjaxx, Sick Individuals, David Tort te mnogi drugi.

Podsjećamo, izvođači koji će ovog ljeta nastupiti na premijernom izdanju festivala Club MTV Europe Summerblast i svojim nastupom zapaliti porečku Peškeru su Steve Aoki, Lost Frequencies, Fedde Le Grand, Zedd, Jonas Blue, Example, Martin Jensen, Vanillaz, Zeds Dead, R3wire & Varski i Aldo Morro.

Ulaznice za warm-up party u klubu Noa Beach na Zrću moći će se osigurati u poslovnicama turističke agencije Atlas i na internetskoj stranici www.ticketshop.hr po cijeni od 40 kuna, te na dan eventa na blagajni kluba.

Više informacija dostupno je i na internetskoj stranici www.clubmtveurope.com te na službenoj Facebook stranici festivala te Instagram profilu.

O KANALU MTV
Prva glazbena televizija lansirana 1. kolovoza 1981. godine, revolucionirala je i glazbu i televiziju. U vlasništvu Viacom Media Networks, sa sjedištem u New York Cityju, tijekom osamdesetih i devedesetih godina 20-tog stoljeća razvio je popularnost potpuno novim načinom uživanja u glazbi, razbijanjem predrasuda i barijera u glazbi te omogućavanjem umjetnicima da se predstavljaju bez cenzure. Prepoznat kao vodeća svjetska glazbena plaforma s više od 500 milijuna pregleda tjedno, dostupan je u oko 400 milijuna domova u 166 zemlje. MTV je prisutan u Europi, Sjevernoj Americi ali i u zemljama Latinske Amerike, Srednjeg Istoka, Sjeverne Afrike, Azije i Pacifika, a neki od najpopularnijih kanala su MTV, MTV Hits, MTV Europe i MTV Live. MTV brend jedan je od popularnijih u svijetu a logo MTV najprepoznatljiviji je logotip na globalnoj razini.

O TVRTKI ATLAS
Turistička agencija Atlas najveća je tvrtka za destinacijski menadžment u Hrvatskoj i regiji, s preko 90 godina poslovanja u turističkom sektoru. Klijentima nudi cjelokupnu uslugu za bezbrižan boravak u Hrvatskoj i regiji – smještaj, prijevoz, izlete, krstarenja Jadranom, grupe i ture, kao i organizaciju poslovnih putovanja, konferencija, team buildinga, tematskih događanja, charter aranžmana, autobusnih i city-break tura diljem Europe, turističkih paket aranžmana na egzotičnim destinacijama, krstarenja, skijaških aranžmana. Posljednjih godina profilirala se u organizaciji festivala i manifestacija u Hrvatskoj, prepoznavši ih kao izuzetno bitne za razvoj vlastite turističke ponude i hrvatskog turizma u cijelosti.

O TVRTKI MPG JUGOISTOČNA EUROPA – TRENUCI NADAHNUĆA
Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji te godišnjom zaradom preko 15 milijuna eura i s 350 stalnih zaposlenika. MPG godišnje organizira više od 3.000 događanja uključujući Poreč Major – FIVB turnir u odbojci na pijesku (dobitnik nagrade Zlatna koza za najbolji event u Istri 2015. godine), MicroSoft WinDay’s vodeća regionalna tehnološko poslovna konferencija, Coca-Cola FIFA prvenstvo u nogometu (s više od 40.000 posjetitelja) i mnoge druge. Od 2004. godine MPG Live organizira te promovira lokalna, regionalna i međunarodna glazbena događanja i festivale uključujući Umagination, Big Beach i festival Ultra Europe, najveće regionalno međunarodno glazbeno događanje s preko 150.000 posjetitelja iz više od 143 zemalja. Festival Ultra Europe dobio je prestižnu nagradu Hrvatske turističke zajednice za Turistički događaj 2015. godine. MPG prepoznaje potencijal u predstavljanju Hrvatske kao svjetske pozornice za međunarodna događanja, odnosno World Stage for International Acts te nastavlja razvijati glazbenu industriju u Hrvatskoj podupirući i promovirajući vodeće izvođače da nastupaju upravo u toj regiji. MPG nastoji stvoriti TRENUTKE NADAHNUĆA za kojima ljudi tragaju.