round image on layout top

PROŠAO DETALJNI PLAN MARASKA PARKA Opozicija željela skinuti tu točku s dnevnog reda zbog navodnog nezadovoljstva okolnih stanara

17. ožujka 2017. by urednik divider image

Gradsko vijeće Zadra je većinom glasova odobrilo treće izmjene i dopune detaljnog plana “Maraska parka” čime je do kraja otvoren prostor za veliku investiciju turske Dogus grupe. Opozicija je željela skinuti tu točku s dnevnog reda zbog navodnog nezadovoljstva okolnih stanara čijih je dvoje predstavnika, za jedne od pauza u radu GV-a, došlo u gradsku upravu na “dodatne konzultacije”.

Antun Novoselović (SDP) je obrazložio da su stanari nezadovoljni jer im plan zadire u stečena prava, probijanje ceste između Krležine i Trpimirove obale, sredinom obuhvata plana, oduzima im parking prostor, a opozicija se usprotivila i dogovoru Grada i Dogus grupe o zajedničkom financiranju te ceste sredstvima komunalnog doprinosa.

-Ništa sa stanarima nije dogovoreno, oni se žele naći s predstavnicima investitora i o svemu se u roku od 30 dana dogovoriti jer tvrde da nisu protiv investicije, ali da ništa od njihovih zahtjeva nije uvaženo. Imam dojam da se želi pogodovati investitorima i izigrati stanare, rekao je Novoselović koji je bio i na razgovoru s predstavnicima stanara.

Oni su, po njegovim riječima, najavili “gerilski rat” i suprotstavljanje planu svim pravnim sredstvima, pa i javnim okupljanjima s gađanjem jajima, jer smatraju da će izgubiti parkirna mjesta.

Pročelnik Darko Kasap je objasnio da su sve primjedbe iz javne rasprave uvažene, da se djelomično radi i o nelegalnom parkiranju po nogostupu, te da će, naprotiv, prihvaćanjem ovog plana broj parkirnih mjesta porasti za 10-15 mjesta. Dogovor sa stanarima je bio postignut, ali oni sada najavljuju da imaju neka nova pitanja i četvrte izmjene i dopune plana.

Novoselović je uzvratio da stanari parkiraju na nogostupu ispod svojih stanova jer je to dosada bila slijepa ulica kojom ne ide promet.

Kako je Marku Pupiću Bakraču bilo neprihvatljivo da Grad financira cestu na zemljištu Dogusa, a Novoseloviću da će Grad graditi cestu koju građani kasnije neće moći koristiti, Kasap je rekao da je riječ o javnoj cesti koja će biti u javnoj upotrebi, a u prostorni je plan ucrtana još 2008. godine.

Pupiću Bakraču je neprihvatljivo “da nam Turci dijele lekcije i prozivaju nas za politizaciju”:

-Očekuju da im vjerujemo kada oni sade tikve sa Zdravkom Livakovićem!? A jedini je put dogovor s lokalnim stanovništvom i uvažavanje gradskih vijećnika, rekao je Pupić Bakrač.

Rasprava je potom skrenula u politizaciju i prepucavanja na temu jesu li “Turci osvajači” ili “veliki investitori”, “u čemu je razlika između Gadafija i Erdogana”, a Marko Pupić Bakrač je citirao i turskog veleposlanika da su investicije u Hrvatsku turski strateški interes, pa mu je bilo indikativno što veleposlanik nije rekao “gospodarski” nego strateški interes.

Erol Gaši (SDP) se usprotivio “nacionalnom propitkivanju” investitora ma odakle oni dolazili, a HDZ-ov vijećnik Bruno Milin je ustvrdio da Turci ništa nisu oteli nego kupili i platili porez, pa je dao potporu planu jer u njemu ne vidi da je iti jedan građanin Zadra oštećen ovom velikom i zdravom investicijom.

Duško Vuković je u svemu vidio pokušaj da se na minornom detalju obračuna s investicijom od skoro milijardu kuna, “floskulanti govore o turskim osvajačima”, rekao je on i dodao da “ovlašteni predstavnici stanara”, o kojima je govorio Novoselović, uopće nisu ovlašteni od strane stanara.

Na kraju je i gradonačelnik Božidar Kalmeta podsjetio da je opozicija od početka priče govorila o turskim osvajačima, zatvaranju ceste, ukidanju kupališta “Jadran”, uništavanju parka, a na kraju se od svega toga nije dogodilo baš ništa.

-Jučer ste vi i Sabina Glasovac sjedili s tim predstavnicima stanara u jednom restoranu, reka oje Kalmeta izazvavši buru negodovanja u opoziciji.

Da su Talijani, govorili biste o iredenti, da su Srbi pitali bi kako srpski kapital može doći u Zadar, kad su Turci onda su osvajači, rekao je Kalmeta po kojemu “ne možemo biti izvan svjetskih tokova”.

-Tu cestu je u Prostorni plan ucrtali Nives Kozulić i zavod za urbanizam. Mislim da je ta cesta nepotrebna, ona uopće ne treba investitoru, ali je u planu! Važan je i bitan režim prometa tom prometnicom, a o tome će još biti riječi, rekao je Kalmeta.

-Naše je da zaštitimo interes grada i građani i mi to radimo kvalitetno, zaključio je gradonačelnik Zadra koji nije imao ništa protiv da stanari okolnih zgrada, nakon što treće izmjene plana budu usvojene, slobodno pokrenu – četvrte izmjene i dopune.

Zadarski.hr/ZDanas



TORNADO ZADAR Ništa...

Povodom nedavnig događaja u KK Zadar oglasio se Tornado Zadar priopćenjem...

read more

ZRILIĆEV I SINOVČIĆEV...

Ivo Šegon, sin Branka Šegona, bivšeg pomoćnika ministra financija Slavka...

read more

PROSVJED MALIH...

Mali dioničari hotelske tvrtke Falkensteiner Borik, održali su u četvtak...

read more


bottom round image

footer blue big nice

footertop right
© 2012 - 2017 Barrus d.o.o. Zadar