fbpx

Hoće li se monetizirati Morske orgulje i Pozdrav suncu?

Zadar bilježi dvoznamenkasti porast u noćenjima. Prošloga smo tjedna premašili milijun i pol noćenja. Isti trend će se nastaviti u rujnu i u listopadu – najavljuju iz zadarske turističke zajednice. Napominju kako smo svake godine sve bliži priči o cjelogodišnjem turizmu.

Upravo je ovih dana krenula nova promidžbena kampanja koja bi u turističkom smislu kapitalizirala uvrštenje zadarskih bedema u popis UNESCO-a. Dosta ćemo to i platiti, ali i vratiti. Kampanja će dobrim dijelom biti orijentirana na taj ulazak Zadra u sustav UNESCO-a, koji je mamac dalekoistočnim i tržištima cruising-turizma. Oba su nam tržišta iznimno važna, dalekoistočna zbog vansezonskih gibanja, a cruising tržišta radi dovršenja zgrade Terminala u Gaženici, kojom bi se, najvjerojatnije, po nekim razgovorima jedna od većih kompanija za organizaciju kružnih putovanja preselila u Zadar kao ukrcajnu luku. To znači da bi tisuću osoba, odnosno njihova zemaljskog osoblja, živjelo u Zadru, kaže Ante Galić iz Turističke zajednice Grada Zadra.

Galić dodaje kako se razmišlja i o kapitalizaciji još jedne zadarske atrakcije, urbanih instalacija Morskih orgulja i Pozdrava Suncu. Da bi monetizirali morske orgulje, razmišlja se o originalnom načinu monetizacije bilo kakvih radnji u mobilnim sučeljima, dakle ne naplaćivati karte ili stavljati ograde i sl. Na tome radi čitav tim programera, navodi Galić.

Potkraj rujna počinju pregovori i planovi za još jedno izdanje Adventa u Zadru, a do tada će, najavljuju iz TZ-a biti i drugih manjih manifestacija. Advent će se ove godine proširiti na gotovo cijeli Poluotok, ističe Galić. A uz Advent zimskom turizmu u Zadru mogla bi pridonijeti i još jedna manifestacija „Tuna i sushi festival“, koji se održava potkraj siječnja i početkom veljače.

Izvor: HRT