Grad Zadar će od Impuls leasinga za 290 tisuća kuna nabaviti Passat

Kao najpovoljniji ponuditelj izabran je Impuls leasing d.o.o. iz Zagreba. Njihova ponuda iznosi 31.879,46 eura bez PDV-a, odnosno 39.849,48 eura s PDV-om

Grad Zadar će svoj dotrajali i nesigurni vozni park, po svemu sudeći, uskoro osvježiti novim Passatom.

Odlučilo je tako Povjerenstvo za javnu nabavu koje je biralo između tri ponude za nabavu osobnog automobila putem operativnog leasinga objavljenog još u studenom prošle godine. Kao najpovoljniji ponuditelj izabran je Impuls leasing d.o.o iz Zagreba. Njihova ponuda iznosi 31.879,46 eura bez PDV-a, odnosno 39.849,48 eura s PDV-om.

– U tijeku je žalbeni rok nakon kojeg, ako sve protekne u redu, slijedi sklapanje ugovora s tom leasing-kućom koja će Gradu nabaviti potrebno auto. Mi smo u javnoj nabavi kao gornji limit postavili iznos od 340.000 kuna, a koliko mi je poznato, ovaj automobil sa svim dodacima koštao bi 290-ak tisuća kuna, što je 50 tisuća kuna manje od maksimalnog iznosa koji smo bili spremni izdvojiti – rekao je gradonačelnik Zvonimir Vrančić osvrćući se još jednom na pljusak kritika kojem je bio izložen nakon što je objavljen natječaj i kada je prozivan za rastrošnost. Gradonačelnik je istaknuo kako će se, osim njega, tim vozilom služiti i njegovi zamjenici te pojedini pročelnici što, naglasio je, znači da vozilo ne kupuje sebi. Što se opreme tiče, Vrančić je spomenuo kako je riječ o standardnoj opremi automobila jedne srednje klase kakvu je Grad Zadar i tražio. Prozivke da su u natječaju zapravo odmah postavljene karakteristike koje ima Passat odbacio je u svakom drugom smislu osim da je Grad, zaista želio kupiti Passata ili Škodu jer spadaju u srednju klasu te se uklapaju u cijenu koju je Grad bio spreman platiti.

– To vozilo ima pogon na četiri kotača i spuštene ovjese što je izvan standarda, ali to nije luksuz. To su karakteristike za sigurnost vozača i putnika koji će se automobilom služiti. Kao što smo već spominjali, automobili koje imamo dotrajali su i nesigurni za vožnju, a neisplativi za popravke i održavanje – zaključio je Vrančić.

Izvor: Zadarski list