RS7 nikoga ne ostavlja ravnodušnim

Izgleda dinamično kao pravi coupe, praktičan je kao kompakt, a nudi komfor limuzine. I da, vraški je brz.

Pokreće ga poznati 4.0 V8 twin turbo sa 600 KS i 800 Nm u formi blagog hibrida. Realno, sve je isto kao i kod RS6 Avanta, samo izgleda bolje, puno bolje. I ide bolje, pa tako ovaj auto ubrzava poput najboljih supersportaša. Na 100 km/h je za 3,6 sekundi, a s Dynamic paketom vozit će sve do 305 km/h. Ako ikoga zanima, Audi garantira rekuperaciju do 12 kW putem 48V sustava, a punit će baterije sve do brzine od 160 km/h.

Pametan je pa po potrebi deaktivira cilindre, a uz pomoć quattro pogona, naprijed šalje do 70% snage, odnosno do 85% straga. Kad vozi, preko 120 km/h se spušta za 10 mm i podiže spojler. A rado će se i podići ako vozač poželi, i to za maksimalno 20 mm. Zakreće se i stražnja osovina, a keramičke kočnice sigurno ukopavaju ovaj nimalo lagan bolid. Ništa čudno, sprijeda su diskovi promjera čak 440 mm. A još bolje zvuči i izgleda stražnji kraj. Ne zbog LED-ica i 535 litara gepeka, već činjenice da su tu najveći ispušni topovi koje je Audi ikad serijski ugradio.